Regulamin głosowania w plebiscycie
Best Hotel Award 2015
§1. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady przeprowadzenia głosowania w plebiscycie Best Hotel Award 2015 (zwanego dalej BHA).
- Organizatorem głosowania jest firma Global Hotels & Travels z siedzibą w Krakowie 30-718 przy ul. Myśliwska 74/30, wpis do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta z dnia 03.10.2005 r. nr 6122/2005, NIP: 679-264-81-15, REGON: 120112737, zwana dalej Organizatorem.
- Biorąc udział w niniejszym głosowaniu uczestnik, zwany dalej Uczestnikiem Głosowania, wyraża zgodę na treść niniejszego Regulaminu i zobowiązuje się stosować do jego postanowień.
- Głosowanie przeznaczone jest dla osób pełnoletnich i posiadających pełną zdolność do czynności prawnych.
- Oficjalna strona internetowa plebiscytu Best Hotel Award 2015 i głosowania: www.besthotelaward.pl
- Niniejszy Regulamin jest udostępniony wszystkim potencjalnym Uczestnikom Głosowania na stronie internetowej www.besthotelaward.pl.
§2. Cel oraz zasady głosowania
- Celem głosowania jest oddanie głosu za pomocą telefonu komórkowego lub formularza znajdującego się na stronie www.besthotelaward.pl na najlepsze hotele (jak i inne obiekty noclegowe) nominowane w 45 kategoriach do nagrody Best Hotel Award 2015.
- Głosowanie trwa od 2 lutego 2015 roku od godziny 16:00 do dnia 30 listopada 2015 roku do godziny 23:59. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany czasu trwania plebiscytu.
- Wszystkie kategorie jak i nominowane hotele, na które można oddawać swoje głosy, wyszczególnione są na stronie www.besthotelaward.pl. Głosować można w dowolnej liczbie kategorii.
- Przez głosowanie rozumiane jest oddanie głosu na wybrany hotel (obiekt noclegowy) w danej kategorii za pomocą formularza znajdującego się na stronie internetowej plebiscytu (forma bezpłatna) lub za pomocą telefonu komórkowego, poprzez wysłanie zgłoszenia w formie wiadomości SMS o specjalnej treści (forma płatna).
- Do głosowania za pomocą formularzy znajdujących się na stronie www.besthotelaward.pl uprawnione są jedynie osoby, które dokonały w latach 2014 – 2015 przynajmniej jednej rezerwacji hotelowej za pośrednictwem stron należących do Organizatora (www.rezerwuje.pl i www.rezerwuje.com) i która to rezerwacja odbędzie się najpóźniej w dniu zakończenia głosowania (czyli data wyjazdu z obiektu zawiera się w przedziale od 01.01.2014 do 10.11.2015 r.). Jedna rezerwacja uprawnia do oddania głosu we wszystkich kategoriach nagrody Best Hotel Award 2015.
- Osoby, które nie spełniają powyższego warunku, a chcą wziąć udział w głosowaniu muszą skorzystać z głosowania za pośrednictwem telefonu komórkowego wysyłając płatny SMS.
- Głosując na dany hotel za pomocą telefonu komórkowego, w treści SMS-a wpisujemy specjalny kod, który składa się z prefiksu (TC.BHA.), kodu danej kategorii i numeru przyporządkowanego do każdego nominowanego w niej hotelu.
- Jedna osoba może oddać jeden głos (przesłać jeden SMS) w danej kategorii.
- Wysłanie jednego SMS-a uprawnia do oddania głosu tylko w jednej kategorii, w celu zagłosowania w pozostałych kategoriach należy wysłać kolejne SMS-y.
- SMS-y należy przesyłać na numer: 72068.
- Koszt wysłania jednego SMS-a wynosi 2,00 PLN netto + 23% VAT. Koszt całkowity jednego SMS-a to 2,46 PLN.
- SMS-y dostarczone po upływie terminu głosowania nie będą uczestniczyły w głosowaniu.
- Wysłanie SMS-a jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności w przypadku, gdy treść SMS-a jest wadliwa z przyczyn nieleżących po stronie Organizatora.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za SMS-y, które nie dotrą do organizatora z przyczyn nieleżących po jego stronie.
- Uczestnik Głosowania nie może jednocześnie skorzystać z głosowania za pośrednictwem formularza jak i SMS w danej kategorii.
- Po zakończeniu głosowania wszystkie oddane głosy zostaną poddane weryfikacji. Głosy oddane na formularzach przez osoby, których rezerwacje nie doszły do skutku nie będą liczone oraz nie wezmą one udziału w losowaniu. W przypadku wykrycia działań niezgodnych z Regulaminem, wielokrotnego niepoprawnego zgłaszania udziału, próby wpływania na wyniki plebiscytu, w szczególności poprzez próbę złamania zabezpieczeń systemu SMS lub znalezienia luk w systemie zabezpieczeń serwisu lub innych działań sprzecznych z ideą i celem plebiscytu, dany Uczestnik będzie pomijany w procesie przyznawania nagród. Osoby wykluczone mogą być nie informowane o takich decyzjach.
- Głosy oddane niezgodnie z niniejszym Regulaminem zostaną odrzucone i nie będą miały wpływu na wyniki plebiscytu.
§3. Nagrody dla Uczestników Głosowania
- Każdy Uczestnik Głosowania otrzyma bon rabatowy rezerwuje.pl o wartości 20 zł (1 bon, niezależnie od ilości oddanych głosów w różnych kategoriach) do wykorzystania przy rezerwacji hoteli w Polsce lub na świecie. Szczegóły dotyczące wykorzystania bonów rabatowych dostępne są na stronie: http://www.rezerwuje.pl/bonyrabatowe (bony będą wysyłane raz dziennie)
- Uczestnik Głosowania, który spełnia punkt 5. § 2. aby być branym pod uwagę w procesie przyznawania nagród (zwanym dalej Konkursem) musi wypełnić poprawnie formularz głosowania znajdujący się na stronie www.besthotelaward.pl. Wypełnienie formularza głosowania jest jednoznaczne z zarejestrowaniem głosu Uczestnika pod konkretnym kolejnym numerem.
- Osoby oddające głos za pomocą SMS, jeśli chcą otrzymać bon rabatowy rezerwuje.pl i wziąć udział w Konkursie z nagrodami muszą wypełnić na stronie www.besthotelaward.pl odpowiedni formularz, uzupełniając kod przesłany przez Organizatora zwrotnym SMS-em, imię i nazwisko, adres e-mail i numer telefonu, z którego wysłano głos. Wzięcie udziału w Konkursie z nagrodami dla osób korzystających z głosowania za pośrednictwem SMS jest dobrowolne.
- Nagrody trafią do Uczestników Głosowania, który oddali co dwutysięczny z kolei głos (czyli wygrywa głos numer 2000, 4000, 6000 itd.). Aby zwiększyć swoje szanse w Konkursie należy zagłosować w większej niż jedna liczbie kategorii.
- Nagrodami w Konkursie dla Uczestników Głosowania są:
- dla Uczestnika, który oddał głos nr 2000: pamięć przenośna USB 8 GB
- dla Uczestnika, który oddał głos nr 4000: pakiet bonów rabatowych rezerwuje.pl o wartości 200 PLN
- dla Uczestnika, który oddał głos nr 6000: Voucher weekendowy dla 2 osób w 3-gwiazdkowym hotelu na terenie Polski
- dla Uczestnika, który oddał głos nr 8000: pakiet bonów rabatowych rezerwuje.pl o wartości 400 PLN
- dla Uczestnika, który oddał głos nr 10000: pamięć przenośna USB 8 GB
- dla Uczestnika, który oddał głos nr 12000: Voucher weekendowy dla 2 osób w 3-gwiazdkowym hotelu na terenie Polski
- dla Uczestnika, który oddał głos nr 14000: pakiet bonów rabatowych rezerwuje.pl o wartości 100 PLN
- dla Uczestnika, który oddał głos nr 16000: Voucher weekendowy dla 2 osób w 3-gwiazdkowym hotelu na terenie Polski
- dla Uczestnika, który oddał głos nr 18000: pakiet bonów rabatowych rezerwuje.pl o wartości 200 PLN
- dla Uczestnika, który oddał głos nr 20000: Voucher weekendowy dla 2 osób w 4-gwiazdkowym hotelu na terenie Polski
- dla Uczestnika, który oddał głos nr 22000: pamięć przenośna USB 8 GB
- dla Uczestnika, który oddał głos nr 24000: pakiet bonów rabatowych rezerwuje.pl o wartości 500 PLN
- dla Uczestnika, który oddał głos nr 26000: Voucher weekendowy dla 2 osób w 5-gwiazdkowym hotelu na terenie Polski
- dla Uczestnika, który oddał głos nr 28000: pamięć przenośna USB 8 GB
W przypadku przekroczenia liczby 29999 głosów zostaną przyznane kolejne nagrody.
Dodatkowo, tylko wśród osób, które oddadzą swoje głosy we wszystkich kategoriach Best Hotel Award 2015 (co setny z kolei taki Uczestnik) zostaną przyznane następujące nagrody:
- dla Uczestnika, nr 100: pakiet bonów rabatowych rezerwuje.pl o wartości 200 PLN
- dla Uczestnika, nr 200: pamięć przenośna USB 8 GB
- dla Uczestnika, nr 300: pakiet bonów rabatowych rezerwuje.pl o wartości 400 PLN
- dla Uczestnika, nr 400: Voucher weekendowy dla 2 osób w 4-gwiazdkowym hotelu na terenie Polski
- dla Uczestnika, nr 500: pakiet bonów rabatowych rezerwuje.pl o wartości 500 PLN
- Jeden Voucher weekendowy to nocleg dla 2 osób w pokoju 2-os. z łazienką i śniadaniem, w weekend (tj. od piątku do niedzieli, 2 noce) do wykorzystania przez nagrodzoną osobę do 30.06.2016 roku, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pobytu z Organizatorem.
- Fundatorem nagród jest Organizator.
- Przyznanie nagród, po wcześniejszej weryfikacji oddanych głosów (odrzuceniu np. nieprawidłowych zgłoszeń) odbędzie się 15 grudnia 2015 roku.
- Opublikowanie imienia i nazwiska zwycięzców nastąpi na stronie internetowej www.besthotelaward.pl w ciągu trzech dni roboczych od powyższej daty.
- Nagrodzone osoby zostaną powiadomione e-mailem wysłanym na adres podany przez nich w formularzu lub/i telefonicznie. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z nagrodzoną osobą, rezygnacji przez nią z nagrody, nagroda przepada.
- Nagrodzony Uczestnik Głosowania nie może żądać wymiany nagrody na inną nagrodę lub na jej równowartość pieniężną.
- Nagrodzony Uczestnik Głosowania może przenieść prawa do przyznanej mu nagrody na osoby trzecie.
- Nagrody zostaną przesłane przez Organizatora Pocztą Polską lub pocztą kurierską pod wskazany adres w Polsce.
§4. Ogłoszenie wyników głosowania
- W głosowaniu w każdej kategorii wygrywa hotel (lub inny nominowany obiekt noclegowy), który uzyskał największą liczbę głosów.
- Spośród wszystkich nominowanych polskich hoteli, obiektom które otrzymają najwięcej głosów zostaną przyznane dwie równorzędne nagrody główne (w zależności od kategoryzacji): Best Hotel Award 2015 – Polska 1-3* i Best Hotel Award 2015 – Polska 4-5*.
- W przypadku zdobycia takiej samej liczby głosów przez więcej niż jeden obiekt, decyzję o wygranej podejmie Organizator.
- Hotel, który uzyska największą liczbę głosów w danej kategorii, zostanie wyróżniony nagrodą Best Hotel Award 2015 w danej kategorii. Nagrodami w głosowaniu dla hoteli, które zajmą pierwsze miejsca, są statuetki Best Hotel Award 2015, dyplomy oraz pakiety reklamowe. Obiekty, które zajmą miejsca drugie i trzecie otrzymają dyplomy oraz pakiety reklamowe.
- Ogłoszenie wyników Best Hotel Award 2015 odbędzie się na stronie www.besthotelaward.pl dnia 4 grudnia 2015 r.
§5. Postanowienia końcowe
- Wypełniając formularz głosowania na stronie www.besthotelaward.pl Uczestnik Głosowania wyraża zgodę na umieszczenie jego danych osobowych w bazie danych Organizatora. Dane będą przetwarzane przez Organizatora w celach związanych z plebiscytem Best Hotel Award 2015 oraz w celach marketingowych (np. przesyłanie informacyjnego newslettera pocztą elektroniczną) zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Uczestnikowi Głosowania przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
- Biorąc udział w Głosowaniu i Konkursie z nagrodami Uczestnicy wyrażają zgodę na zamieszczenie w przypadku przyznania im nagród ich imienia i nazwiska na stronie www.besthotelaward.pl
- Administratorem danych osobowych zbieranych w ramach niniejszego konkursu jest jego Organizator.
- Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Głosowania i przyznawania nagród z niniejszym regulaminem, przysługuje każdemu Uczestnikowi Głosowania w ciągu 7 dni od daty zakończenia Głosowania. Reklamacje zgłoszone po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane.
- Reklamacja dopuszczalna jest w formie pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności skierowanej na adres do korespondencji Global Hotels & Travels, ul. Myśliwska 74/30, 30-718 Kraków. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Organizatora w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą, na adres podany przez uczestnika składającego reklamację.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu serwisu www.besthotelaward.pl zaistniałe z przyczyn technicznych lub niezależnych od Organizatora, oraz jeżeli nastąpiły one wskutek zdarzeń, których Organizator przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie przewidzieć, lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku problemów związanych ze zdarzeniami losowymi o charakterze siły wyższej;
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Uczestnika Głosowania niewłaściwych danych uniemożliwiających z nim kontakt.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowość i terminowość doręczenia przez Pocztę Polską lub firmę kurierską nagród.
- Niniejsze Głosowanie i Konkurs z nagrodami nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach losowych i zakładach wzajemnych.
- Regulamin niniejszy jest jedynym dokumentem określającym zasady głosowania w plebiscycie Best Hotel Award 2015 oraz przyznawania nagród.
- Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w Regulaminie nie mogą naruszać praw nabytych przez Uczestników Głosowania. Wszelkie zmiany w Regulaminie będą podawane do wiadomości publicznej za pośrednictwem strony www.besthotelaward.pl.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem decyduje organizator.